facebook_privacy-100015751-large.jpg

Αν έχετε την εντύπωση ότι η ηλεκτρονική παρακολούθηση των χρηστών έχει σταματήσει με την δημοσιοποίηση της,κάνετε λάθος.

Το γνωστό κοινωνικό δίκτυο θα αρχίσει να συλλέγει στοιχεία από το πρώτο λεπτό που ο χρήστης αλληλεπιδρά με το περιεχόμενο του ιστότοπου.

Η νέα τεχνολογία θα δίνει την δυνατότητα στο Facebook να μπορεί να βλέπει που κινείται ο κέρσορας του χρήστη ή αν το newsfeed του  είναι ορατό σε μια δεδομένη στιγμή  στην οθόνη του.

Διαβάστε επίσης:

Tα 10 πιο επικίνδυνα videogames σύμφωνα με τους ψυχολόγους! (Video)

Αυτοί οι νέοι τρόποι συλλογής δεδομένων θα κάνουν  το Facebook να γνωρίζει αν πέρασε ο δείκτης του ποντικιού πάνω από μια συγκεκριμένη διαφήμιση είπε ο Rubin  πρώην στέλεχος της Silicon Valley,αποκαλύπτοντας τα νέα σχέδια του Zuckenberg και της ομάδας του.

Το Facebook ετοιμάζεται να αλλάξει την υποδομή της εταιρείας ώστε να μπορέσει να αυξήσει τον όγκο των δεδομένων του.

Το Facebook έχει αυξήσει 4.000 φορές κατά την διάρκεια των τελευταίων τεσσάρων ετών τα δεδομένα που αποθηκεύει. Τα δεδομένα έχουν φτάσει στο επίπεδο των 300 petabytes. Η εταιρεία χρησιμοποιεί το σύστημα  κατανομής αρχείων HADOOP για να διαχειρίζεται τα δεδομένα της σύμφωνα με τον Rudin.

Φυσικά όπως καταλαβαίνετε,ο σκοπός των ενεργειών αυτών είναι να είναι προσβάσιμα από τις εταιρείες τα στοιχεία και να μπορεί κάποιος να διαλέγει εύκολα αυτό που θέλει.

Το Facebook με λίγα λόγια θα αποτελέσει πλέον τη μεγαλύτερη βάση δεδομένων για τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών του,τα οποία θα δίνει ή θα πουλά σε διάφορες υπηρεσίες…

Moto G: Διέρρευσε καταλάθος το νέο μοντέλο στο επίσημο site της εταιρείας! (Photo)

 

Mab Sphere: Το ρομποτ που καθαρίζει το σπίτι σας μόνο του! (Video)

 

Facebook Comments