facebook-exchange.jpg

 

Το Facebook αλλάζει τον τρόπο που προωθεί τις διαφημίσεις με την προσθήκη του Facebook Exchange, ένα νέο μοντέλο που θα παρακολουθεί την περιήγηση των χρηστών μέσω των cookies και θα επιτρέπει στους marketers την ευκαιρία να αγοράσουν τις διαφημίσεις σε πραγματικό χρόνο με βάση το τι ψάχνουν οι άνθρωποι.Εν μέσω φόβων για τα μακροπρόθεσμα έσοδα από τις διαφημίσεις της εταιρείας, το Facebook πρόκειται σύντομα να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο πουλά διαφήμιση στην ιστοσελίδα του .Όχι μόνο θα το site θα εισάγει μια νέα διαφήμιση σε «πραγματικό χρόνο» , αλλά και το μάρκετινγκ θα είναι σύντομα σε θέση να εξελιχθεί πιο στοχευμένα.Το "Facebook Exchange" θα επιτρέπει στους διαφημιστές να χρησιμοποιούν cookies του προγράμματος περιήγησης για να παρακολουθούν πιο προσεκτικά το ιδανικό κοινό τους και να αγοράζουν διαφημίσεις sidebar σε πραγματικό χρόνο. Οι διαφημίσεις θα πρέπει να προσφέρονται από τρίτους εταίρους, συμπεριλαμβανομένων των TellApart, Turn, Triggit, DataXu, MediaMath, AppNexus και AdRoll, σύμφωνα με εκπρόσωπο του Facebook.Σύμφωνα με αναφορές το "Facebook Exchange" θα αρχίσει να εξαπλώνεται τις επόμενες εβδομάδες.

Facebook Comments