7d955672a1c9a2ec13a6577c8c54a8fa_m.jpg

Οι περισσότεροι χρήστες δεν ήθελαν ούτε να ακούσουν για το Timeline, αλλά τελικά όχι απλά το υποδέχτηκαν αλλά δημιουργήθηκαν και πολλοί νέοι λογαριαμοί. Σύμφωνα με έρευνα της Adobe φαίνεται πως η κίνηση και η αλληλεπίδραση στις Brand Pages έχουν αυξηθεί κατά 176% και αυτό χάρη στο Timeline.

Η πολύκροτη αλλαγή που δυσαρέστησε τον κόσμο, έφερε αύξηση στις σελίδες και επομένως περισσότερη διαφήμιση…Βέβαια τα αποτελέσματα δεν είναι από μόνα τους αρκετά καθώς άλλες μελέτες έχουν δείξει το αντίθετο, ενώ αρκετοί αναφέρουν ότι δεν έχουν δει κάποια σημαντική διαφορά.

Aυτή είναι η αναφορά της Adobe:

 

 

 

 

Facebook Comments