facebook.fall_.whos_.jpg

 

Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι οι χρήστες κινητών έχουν την τάση να ξοδεύουν πολύ περισσότερο χρόνο στο Facebook από εκείνους που έχουν πρόσβαση στο site μέσω του PC, το οποίο φαίνεται να αποτελεί καλό οιωνό για την γραμμή της εταιρείας. Το πρόβλημα, όμως, είναι ότι το Facebook έχει λιγότερη διαφήμιση ακίνητης περιουσίας για να πωλήσει σε εφαρμογές του ή σε ιστοσελίδες του κινητού.Οι αυξήσεις των ποσοστών είναι διαρκείς και η εταιρεία σκέφτεται τι θα μπορούσε να κάνει ώστε να εντάξει πιο ενεργά τις διαφημίσεις για τους χρήστες των κινητών!!

Facebook Comments