go.jpg

Ίσως να το παράκανε…

Η Google δημιούργησε ένα νέο αλγόριθμο που επηρεάζει το πώς εμφανίζονται οι ιστοσελίδες στις έρευνες από κινητό. Κάθε φορά που ένας χρήστης θα ψάχνει κάτι στο Google από το κινητό του, τα αποτελέσματα θα δίνουν έμφαση στις ιστοσελίδες που η ίδια η Google κρίνει ως “φιλικά προς κινητά”. Σελίδες που αποφεύγουν να χρησιμοποιήσουν Flash και που έχουν μεγαλύτερες γραμματοσειρές, καλύτερους υπερ-συνδέσμους και καλύτερο σχεδιασμό. Οι ιστοσελίδες που δεν είναι ανανεωμένες σε αυτά τα πρότυπα θα εμφανίζονται, αλλά πολύ πιο χαμηλά στα αποτελέσματα.

http://rack.0.mshcdn.com/media/ZgkyMDE1LzA0LzIxL2I5L0dvb2dsZUhvdGVsLjIwYTE5LmpwZwpwCXRodW1iCTk1MHg1MzQjCmUJanBn/804fd16e/75d/GoogleHotel.jpg

Αυτός ο αλγόριθμος θα επηρεάσει εκατομμύρια ιστοσελίδες. Αν και είναι αδύνατο να βρει κανείς ακριβώς ποιές ιστοσελίδες (από τις 177 εκατομμύρια που υπάρχουν στο διαδίκτυο) είναι φιλικές προς κινητά, η Forrester Research υπολογίζει πως το 38% όλων των επιχειρισιακών ιστοσελίδων δεν τηρούν τα κριτήρια της Google.

Για τις επιχειρήσεις, αυτό είναι τελεσίδικη δήλωση: Ανανεώστε τις ιστοσελίδες σας, αλλίως δε θα φαίνεστε στο Google, θαμένοι καθώς θα είστε από διαφημίσεις. Θα χάνετε χρήματα. Αυτό θα επηρεάσει και πολλούς καταναλωτές. Πάνω από το 89% των χρηστών smartphone χρησιμοποιούν το Google.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτή η κίνηση της Google τη βοηθάει να κατακτήσει το μερίδιο της αγοράς της στις έρευνες από κινητά. Αν οι χρήστες δουλεύουν πιο καλά στο Google από το κινητό τους, τότε μπορεί και να πατάνε πιο εύκολα και στις διαφημήσεις, εξήγησε ο αναλυτής της Forrester Research, Ted Schadler.

http://www.sfweekly.com/binary/fb4a/go.jpg

Facebook Comments