lg-optimus-g-times-square-troll.jpg

H καμπάνια μιας διαφημιστικής στην Σουηδία για το LG G2,ξεπερνά τα όρια του ανταγωνισμού και με ένα πολύ έξυπνο τρόπο,”βάζει γκολ” εντός έδρας όπως θα λέγαμε με την ορολογία του ποδοσφαίρου, αναδεικνύοντας τα πλεονεκτήματα του νέου μοντέλου απέναντι στους ανταγωνιστές του…

Τι εννοούμε;

Oι χρήστες του HTC One,όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες, βλέπουν ένα μήνυμα που αναφέρει: "Κουραστήκατε να φορτίζετε το HTC One; Δοκιμάστε το LG G2 με 30% περισσότερη μπαταρία!

Διαβάστε επίσης:

Οι χρήστες iPhone,διαβάζουν "Δύσκολο να διαβάσετε αυτό στο iPhone σας;”

Με αυτό τον τρόπο,η εταιρεία στην κυριολεξία τρολάρει τους αντιπάλους της,προσδοκώντας αύξηση των πωλήσεων της για το νέο μοντέλο, θα τα καταφέρει;

Δείτε στις φωτογραφίες που ακολουθούν τα περίεργα banners που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα…

To gadget που μετατρέπει οποιοδήποτε παράθυρο σε πρίζα! (Video)

 

Red Bull Stratos: Η πτώση του Felix Baumgartner από τη δική του πλευρά! (Video)

 

Η λύση για φθηνό internet!

 

 

Facebook Comments