seat_logo.jpg

 

Μια αεροπορική εταιρεία από την Λετονία επιτρέπει πιά να αποφευχθεί η ατέλειωτη φλυαρία των ενοχλητικών στον καθένα συνεπιβατών για μια ήρεμη πτήση.Ξεκίνησε ως μια νέα υπηρεσία για την αεροπορική εταιρεία της Λετονίας airBaltic, το SeatBuddy επιτρέπει στους επιβάτες να επιλέξουν έναν αριθμό κριτηρίων που τους συνδέει με τους άλλους επιβάτες που ενδιαφέρονται για την ίδια πτήση. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία που αναπτύχθηκε από την Satisfly, οι επιβάτες πρώτα επιλέγουν  την διάθεση που θέλουν κατά τη διάρκεια της πτήσης.

 

Η κάθε πτήση περιλαμβάνει διάφορες διαθέσεις πχ ομιλία για επιχειρήσεις, οι άνθρωποι που απλά θέλουν να συνομιλούν άνετα, οι άνθρωποι που θέλουν να μείνουν μόνοι τους, προκειμένου να εργαστούν και οι άνθρωποι που θέλουν να κοιμηθούν κατά τη διάρκεια της πτήσης.Για καθέναν που θέλει να μιλήσει κατά τη διάρκεια της πτήσης, υπάρχουν μια σειρά από κριτήρια για την επιλογή, ώστε να ταιριάζουν με την ιδανική seatmate. Αυτό συμπεριλαμβάνει την ηλικία, τις ομιλούμενες γλώσσες, το μορφωτικό επίπεδο, παρόμοια χόμπι ή παρόμοια εμπειρία.Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν να συνδεθούν στο Facebook προφίλ τους για να τραβήξουν κάποιες πληροφορίες στο Seatbuddy σύστημα, επιτρέποντας έτσι το λογισμικό για τον εντοπισμό ομοιοτήτων προς το συμφέρον των επιβατών. Για όποιον ενδιαφέρεται για τη σύνδεση με μια επαγγελματική επαφή με το αεροπλάνο, η υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες να συνδεθεί με έναν λογαριασμό LinkedIn. Επιπλέον, άλλα κοινωνικά δίκτυα που υποστηρίζονται περιλαμβάνουν το Twitter, Flickr, TripIt και Google + .

 

Οι επιβάτες επίσης μπορούν επίσης να καθορίσουν την προτίμηση τροφίμων τους κατά τη διάρκεια της πτήσης, εκτός αν  παραπέμπουν σε ειδικές ανάγκες, όπως την απαιτούμενη χρήση μιας αναπηρικής καρέκλας ή την προσθήκη ενός μικρού βρέφους. Σύμφωνα με την airBaltic, όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται πρέπει να φυλάσσονται σε ασφαλές μέρος και όλες οι συνδέσεις γίνονται ανώνυμα πριν από την πτήση. Πριν από την έναρξη της SeatBuddy για την airBaltic, η ολλανδική αεροπορική εταιρεία KLM ξεκίνησε μια παρόμοια υπηρεσία που επιτρέπει στους επιβάτες να ελέγχουν τα προφίλ στο Facebook και το LinkedIn των άλλων επιβατών πριν από την επιλογή μιάς θέσης!!!

Facebook Comments