lg-smart-3d-tv.jpg

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η τηλεόραση έχει χάσει την παροδοσιακή της θέση στο σαλόνι του σπιτιού, καθώς όλο και περισσότερο συγκλίνει με το διαδίκτυο και την ψηφιακή τεχνολογία. Αυτή τάση κορυφώνεται με την επίγεια ψηφιακή μετάβαση, με προσδοκίες και οράματα, παρά την οικονομική κρίση. Σήμερα η παροχή τηλεοπτικού περιεχομένου μέσω internet και ΙΡ δικτύων είναι πλέον διαδεδομένη. Βασικός στόχος να δημιουργηθούν οι οικονομίες κλίμακος που θα κάνουν τα τελικά προϊόντα και τις υπηρεσίες προσιτές για τον μέσο θεατή. Το τελικό ζητούμενο θα είναι η ψηφιακη τηλεόραση να υπαρχει παντού και να καλύπτει τις ανάγκες των τηλεθεατών. Αυτή την στιγμή το μεγαλύτερο στοίχημα των κατασκευαστών είναι οι smart tvs! Είναι προφανές ότι από τη στιγμή που οι οικονομικοί κολλοσοί όπως οι Google, Apple, Microsoft κτλ έχουν αποφασίσει να επενδύσουν στη σύγκλιση της τηλεόρασης – internet, the next big thing θα είναι το περιεχόμενο. Αναμένουμε λοιπόν να δούμε ποιο θα είναι η τελική μορφή της τηλεόρασης του μέλλοντος.

Facebook Comments