196f3ca6f26d5dc4a78ec2ab43edb9be_xl.jpg

Ο Seamus Blackley, ένας από τους δημιουργούς του πρώτου Xbox, παραχώρησε συνέντευξη στο Edge στην οποία αναφέρθηκε στο πως πως προέκυψε το όνομα της πρώτης κονσόλας της Microsoft και όλες τις άλλες προτάσεις που είχαν πέσει στο τραπέζι με σκοπό την τελική ονομασία "Xbox" το 2001.

Καταρχήν αποκάλυψε ότι υπήρχαν κάποιες κωδικές ονομασίες οι οποίες ήταν "WEP" για Windows Entertainment Project (η οποία πίστευε ότι θα άρεσε στους επικεφαλείς της Microsoft), Midway (υποτίθεται το "Midway" θα αναφερόταν σε κάτι ανάμεσα σε PC και κονσόλα) και τέλος DirectX Box, το οποίο στο τέλος μετονομάστηκε εν συντομία σε Xbox.

Στη συνέχεια ο Blackley τόνισε ότι όταν έλαβε την πρώτη έγκριση για το όνομα, είπε στον Kevin Bachus (ένα από τα μέλη της ομάδας του Seamus Blackley) ότι θα έπρεπε να βρουν έναν νέο τίτλο, διότι το "Xbox" δεν ακουγόταν καλά. Επομένως σε αντίθεση με την αρχική τους απόφαση, αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν ονόματα αυτοκινήτων τα οποία όπως είπε χαρακτηριστικά ακουγόντουσαν τόσο άσχημα που δεν τα σημείωσαν καν, αλλά έκαναν πλάκα με ένα από αυτά και συγκεκριμένα με το όνομα "Microsoft Bunduss". Συνεχίζοντας, έφτασαν στο στάδιο του "ακρωνύμιου" το οποίο και προέκυψε από τις προτάσεις τις άλλης ομάδας που ήταν υπεύθυνη για την ονομασία.

Μετά από αυτό ο Blackley δήλωσε ότι του στάλθηκε τελικά μία τεράστια λίστα από ακρωνύμια για την νέα κονσόλα τα οποία χαρακτήρισε όλα "σκουπίδια" και τότε η ομάδα του αποφάσισε να επιμείνει στο όνομα Xbox και να ξεκινήσει μία άτυπη μονομαχία με την αντίστοιχη ομάδα που ήταν υπεύθυνη εξ ολοκλήρου για την εύρεση ονομασίας. Η αντίπαλη πρόταση ήθελε την νέα κονσόλα να ονομάζεται "11-X" ή "Eleven-X" για έναν "ακατανόητο λόγο" όπως δήλωσε ο Blackley αλλά επικράτησε η πρότασή του και δημιουργήθηκε το γνωστό σε όλους μας Xbox! Παρακάτω ακολουθεί όλη η λίστα με τα ονόματα που προτάθηκαν στην Microsoft:
– MAX (Microsoft Action Experience)
– AIO (All In One)
– MIND (Microsoft Interactive Network Device)
– FACE (Full Action Center)
– MITH (Microsoft Interactive Theatre)
– XON (Experience Optimised Network)
– MVPC (Microsoft Virtual Play Center)
– TAC (Total Action Center – discs/games could be called TACs)
– MARC (Microsoft Action Reality Center)
– LEX (Live Entertainment Experience)
– M-PAC (Microsoft Play and Action Center)
– RPM (Real Performance Machine)
– MOX (Microsoft Optimal Experience)
– E2 (Extreme Experience)
– MTG (Microsoft Total Gaming)
– VIP (Virtual Interactive Player)
– PTP or P2P (Powered To Play)
– VIC (Virtual Interactive Center – disks/games could be called VICs)
– MARZ (Microsoft Active Reality Zone)
– TSO (Three, Six, Zero)
– EHQ (Entertainment Headquarters)
– O2 (Optimal Ozone or Optical Odyssey)
– MIC (Microsoft Interactive Center)
– R&R (Reality and Revolution)
– MEA (Microsoft Entertainment Activator)
– AMP (Active Microsoft Player)
– VPS (Virtual Play System)
– MAP (Microsoft Action Play)
– MEGA (Microsoft Entertainment & Gaming Attendant or Microsoft Entertainment & Gaming Assembly)
– CPG (CyberPlayGround)
– VERV (Virtual Entertainment & Reality Venture)
– OM (Odyssey of the Mind)
– P2 (PowerPlay)
– IS1 (Interactive System In One)
– MET (Microsoft Entertainment Technology or Microsoft Entertainment Theatre)

Πηγή:www.gameworld.gr

Διαβάστε περισσότερα

 

 

Facebook Comments