096.jpg

Σύμφωνα με τον νόμο της διαφήμισης το χρώμα παίζει σημαντικό ρόλο για να επιλέξει ένας καταναλωτής ένα προϊόν. Μάλιστα οι καταναλωτές βασίζουν την απόφασή τους να δοκιμάσουν ένα νέο προϊόν στο χρώμα της συσκευασίας του και μάλιστα σε ποσοστό που αγγίζει το 90%.

Η εταιρεία δημοσκοπήσεων KISSmetrics έκανε μια έρευνα για να ανακαλύψει ποια χρώματα τραβάνε το βλέμμα των καταναλωτών. Η δημοσκόπηση αποκρυπτογραφεί τις προθέσεις των ομάδων μάρκετινγκ, που για παράδειγμα χρησιμοποιούν κίτρινο όταν θέλουν να προσελκύσουν νεαρούς καταναλωτές, κόκκινο όταν θέλουν να αναγκάσουν τους καταναλωτές να κάνουν μια ενέργεια ή μπλε για να δημιουργήσουν συναισθήματα ασφαλείας και εμπιστοσύνης.

Μέσω της παρακάτω φωτογραφίας θα ανακαλύψετε τα πιο "δυνατά" χρώματα..

Facebook Comments