article-0-15913750000005dc-566_634x424-e1354708969553.jpg

Σύμφωνα με έρευνα του Γραφείου Θεμιτού Εμπορίου ιστοσελίδες στο διαδίκτυο χρεώνουν τα προϊόντα τους με διαφορετικές τιμές, ανάλογα με την οικονομική κατάταση των καταναλωτών. Συγκεκριμένα, οι αρμόδιοι στις ιστοσελίδες εμπορίου εξετάζουν αν ο χρήστης είναι ευκατάστατος βάσει των σελίδων που επισκέφτηκε προηγουμένως και των gadgets που χρησιμοποιεί κατά την πλοήγηση- οι εν λόγω εταιρείες θέτουν υψηλότερες τιμές για τα προϊόντα τους.

Η καταγγελία του Γραφείου Θεμιτού Εμπορίου γίνετε ακόμα πιο συγκεκριμένη αναφέροντας πως εταιρειες που που έχουν δοκιμάσει την προσωποποιημένη πολιτική κοστολόγησης είναι και η Amazon, με το CEO της εταιρείας Jeff Bezos να παραδέχεται ότι το όλο πείραμα ήταν ένα μεγάλο λάθος.

Το Γραφείο Θεμιτού Εμπορίου εξετάσει τα στοιχεία και όπως δήλωσε δε θα διστάσει να κινηθεί δικαστικά ενάντια στις εταιρείες που παραβιάζουν το δίκαιο προστασίας του καταναλωτή ή ακόμα και να αιτήσει τροποποιήσεις στην τρέχουσα νομοθεσία.

Facebook Comments