97778576ty9p9.jpg

Σύμφωνα με την έκθεση της MoPub το μερίδιο αγοράς του iPhone στο χώρο των διαφημίσεων μεγάλωσε 12 τοις εκατό το πρώτο τρίμηνο του 2013 καταλαμβάνοντας συνολικά περισσότερο από το 50 τοις εκατό των εξόδων για διαφημίσεις σε φορητές συσκευές. Κατά συνέπεια οι χρήστες iOS συσκευών δέχονται πολλά περισσότερα διαφημιστικά μηνύματα από τους χρήστες άλλων συσκευών. Οι διαφημιστές προτιμούν την Apple και αυτό γιατί πουλάει πολύ περισσότερο από κάθε άλλη εταιρεία. Η έλξη των διαφημιστών στο iOS ενδεχομένως να δημιουργήσει προβλήματα στους καταναλωτές.

Διαβάστε περισσότερα

iPhone 5: Η στολή του Iron Man γίνεται θήκη!

Facebook Comments