public_syntagma_1.whos_.jpg

Μια νέα συνεργασία στην αγόρα  φιλοδοξεί να προσφέρει στους καταναλωτές καλύτερες υπηρεσίες και ειδικά προνόμια στους τομείς των  υπηρεσιών κινητής, σταθερής τηλεφωνίας  και internet. Πρόκειται για την συνεργασία των Public με την Wind, η οποία  να παρέχει τα προιόντα  και της υπηρεσίεςσ της στα 20 πλεον καταστήματα της γνωστής αλυσίδας.

Η συμφωνία στρατηγικά λαμβάνει υπόψη 2 επικρατούσες τάσεις στις αγορές του hardware και των τηλεπικοινωνιών: Την αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών για φορητές συσκευές με δυνατότητες δικτυακής συνδεσιμότητας (τύπου smartphones, tablets, κλπ.) και την παραδοχή ότι οι υπηρεσίες mobile data που χρησιμοποιούνται μέσω των συσκευών αυτών θα αποτελέσουν τη σημαντικότερη πηγή εσόδων για τον κλάδο.

Χθες το απογέυμα σε μια φαντασμαγορική εκδήώση που έλαβε χώρα στο Public Cafe, στο κατάστημα του Συντάγματος οι δύο εταιρείες παροσυσίασαν και επίσημα στο κοινό την συνεργασία τους ενώ παράλληλα οι υπέυθυνοι ανέλυσαν τους λόγους για τους οποίους επήλθε τελικά αυτή η σύμπραξη των δύο ομίλων.

Όπως δήλωσε κατά την διάρκεια της εκδήλωασης  ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του Ομίλου Public, Multirama και Getitnow: «Τα καταστήματα Public παρέχουν στον καταναλωτή μια μοναδική αγοραστική εμπειρία που τα κατατάσσει ψηλά στις προτιμήσεις τους. Η συνεργασία με τη WIND διευρύνει τη γκάμα των προϊόντων μας με ολοκληρωμένες τηλεπικοινωνιακές λύσεις και υπηρεσίες σε κινητή, σταθερή και internet, ενώ ισχυροποιεί τη θέση μας στην αγορά. Παράλληλα, τα Public αναπτύσσονται και επενδύουν διαρκώς στη δημιουργία νέων καταστημάτων. Στόχος μέχρι το τέλος του 2013 είναι η λειτουργία 50 συνολικά καταστημάτων.»

«Η μακρόχρονη εμπειρία του Ομίλου Π. Γερμανού σε ότι αφορά τις λιανικές πωλήσεις και τον καταναλωτή θα στηρίξει την εμπορική μας ανάπτυξη όχι μόνο μέσα από τα καταστήματα του Ομίλου αλλά και μέσα από την ενίσχυση της τεχνογνωσίας και των λιανικών εργαλείων που διαθέτουν τα καταστήματα WIND.  Το μήνυμα που επιλέξαμε «Αλλάζουμε τους κανόνες στην Επικοινωνία» εκφράζει απόλυτα την ουσία αυτής της συνεργασίας και σύντομα οι καταναλωτές θα διαπιστώσουν πως γίνεται πράξη» δήλωσε ο Αντώνης Τζωρτζακάκης, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της WIND Ελλάς.

Ο κ. Τζωρτζακάκης αναφέρθηκε επίσης στη στρατηγική της WIND Ελλάς αναφορικά με τις υπηρεσίες data και τους δύο πυλώνες πάνω στους οποίους η εταιρεία επενδύει ώστε να αξιοποιήσει αυτή τη νέα πηγή εσόδων για την κινητή τηλεφωνία : «Εκσυγχρονίζουμε το 3G δίκτυό μας ώστε οι πελάτες μας να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες δεδομένων από το κινητό τους με πολύ υψηλές ταχύτητες. Παράλληλα σε εμπορικό επίπεδο έχουμε σχεδιάσει πακέτα που επιτρέπουν σε όλους να απολαμβάνουν τις νέες υπηρεσίες με πολύ χαμηλό κόστος ενώ διαθέτουμε και μια μεγάλη γκάμα Smartphones που απευθύνονται σε όλους. Η συνεργασία μας με τον Όμιλο Γερμανού θα ενισχύσει ιδιαίτερα αυτή τη στρατηγική καθώς εμπλουτίζει τις επιλογές των συνδρομητών μας ως προς τις φορητές συσκευές που θα χρησιμοποιούν (smartphones, tablets, notebooks) για τις υπηρεσίες δεδομένων που τους προσφέρουμε”.

 

Facebook Comments