Δύο δημοσκοπήσεις σε Γερμανία και ΗΠΑ δείχνουν ότι η πλειοψηφία των χρηστών του Facebook, έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους στο κοινωνικό μέσο.

 

Παράλληλα, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Μαρκ Ζάκερμπεργκ ζήτησε και πάλι συγγνώμη για το πρόσφατο σκάνδαλο υπεξαίρεσης προσωπικών δεδομένων, με ολοσέλιδες καταχωρίσεις σε βρετανικές και αμερικανικές εφημερίδες.

 

Σύμφωνα με δημοσκόπηση του πρακτορείου Reuters και της εταιρείας Ipsos, λιγότεροι από τους μισούς Αμερικανούς εμπιστεύονται ότι το Facebook θα τηρήσει την αμερικανική νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων.

 

Δεύτερη δημοσκόπηση, στη γερμανική εφημερίδα Bild am Sonntag, δείχνει ότι το 60% των Γερμανών φοβούνται, ότι το Facebook και άλλοι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης έχουν αρνητικές συνέπειες για τη δημοκρατία.

 

Ο ιδρυτής και επικεφαλής του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ ζήτησε συγγνώμη επειδή «πρόδωσε την εμπιστοσύνη» των χρηστών, με ολοσέλιδες διαφημίσεις σε εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας, όπως στις βρετανικές Observer, Sunday Times και Guardian και στις αμερικανικές New York Times, Washington Post και Wall Street Journal.

 

Ο μεγαλύτερος ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως έχει μπει στο στόχαστρο, στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ και προσπαθεί να αποκαταστήσει τη φήμη του μεταξύ των χρηστών, των διαφημιστών, των πολιτικών και των επενδυτών. Αφορμή στάθηκαν οι καταγγελίες, ότι η βρετανική εταιρεία Cambridge Analytica απέκτησε παρανόμως πρόσβαση στις προσωπικές πληροφορίες εκατομμυρίων χρηστών και τις χρησιμοποίησε αργότερα στην προεκλογική εκστρατεία του Ντόναλντ Τραμπ στις ΗΠΑ.

 

Η δημοσκόπηση του Reuters/Ipsos έδειξε, ότι τέσσερις στους δέκα Αμερικανούς (41%) πιστεύουν, ότι το Facebook θα τηρήσει τους νόμους, που προστατεύουν τα προσωπικά δεδομένα τους. Τα ποσοστά είναι κατά πολύ υψηλότερα για την Amazon.com (66%), για το Google (62%) και τη Microsoft Corp (60%).

 

Η δημοσκόπηση στην Bild έγινε από την εταιρεία Kantar EMNID. Μόνο το 33% των ερωτηθέντων πιστεύει, ότι τα site κοινωνικής δικτύωσης έχουν θετική επίδραση στη δημοκρατία, ενώ το 60% πιστεύει το αντίθετο.

Την ίδια στιγμή και ο Elon Musk φαίνεται να ψέγει το Facebook, με την καμπάνια #deleteFacebook, ενώ κι ο συνιδρυτής του WhatsApp, Brian Acton, δήλωσε ότι είναι καιρός να αποχωρήσουμε από το κοινωνικό δίκτυο και τώρα έρχεται ο περίφημος Elon Musk να αποσύρει προσωρινά τις επίσημες Facebook Pages των Tesla και SpaceX!

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here