Η Lenovo Group Ltd επιδιώκει να καταστήσει έξυπνες τις φορητές συσκευές στην Ινδία και να αυξήσει το μερίδιό της στην τοπική αγορά τρεις φορές, σε ένα σχέδιο που θα βοηθήσει στην ενίσχυση του σχεδίου του πρωθυπουργού Narendra Modi για την προώθηση της χώρας σε έναν κόμβο κατασκευής ηλεκτρονικών.

Η εταιρεία στοχεύει να φθάσει φέτος στο 20% του μεριδίου αγοράς της Ινδίας για φορητά είδη (wearables), όπως smartwatches και μπάντες fitness, ο Sebastian Peng, επικεφαλής των αξεσουάρ στο Lenovo Mobile Business Group.

 

Δεδομένου ότι η Lenovo ξεκίνησε να πουλάει φορέματα στην Ινδία πέρυσι, η εταιρεία έχει επιτύχει 6-7% του μεριδίου αγοράς των έξυπνων wearables στη χώρα, είπε.

 

 

Η εταιρεία σχεδιάζει τώρα να ξεκινήσει την κατασκευή στην Ινδία, όπου η αγορά έξυπνων φορητών συσκευών αναμένεται να αυξηθεί κατά 30-40% φέτος, πρόσθεσε ο Peng. Η Lenovo κάνει σήμερα τα προϊόντα wearables στην Κίνα. “Έχουμε ξεκινήσει συνομιλίες με τους τοπικούς κατασκευαστές για να ξεκινήσουμε την κατασκευή στο εσωτερικό της χώρας. Προσπαθούμε να ξεκινήσουμε αυτές τις λειτουργίες κάποια χρονιά αυτό το έτος “, δήλωσε ο Peng μέσω τηλεφώνου από το Νέο Δελχί όπου παρακολουθεί ένα λανσάρισμα προϊόντων.

 

 

Η Lenovo έχει ήδη συνεργαστεί με την εγχώρια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου Flipkart για να πουλήσει φορητά στην πλατφόρμα της, δήλωσε ο Naveen Bajaj, επικεφαλής της Ινδίας στην Shenzhen Aodishi Technology, η οποία είναι εξουσιοδοτημένος διανομέας εξαρτημάτων της Lenovo.

 

Η Lenovo, η οποία επίσης κατασκευάζει προϊόντα που κυμαίνονται από smartphones έως φορητούς υπολογιστές, θα επεκτείνει τις προσφερόμενες προσφορές σε άλλες πύλες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως το Amazon.com.

 

Η εταιρεία θα ωθήσει επίσης να δημιουργήσει ένα φυσικό δίκτυο λιανικής, ξεκινώντας από τις μεγάλες πόλεις της Ινδίας. “Τα smart wearables είναι η βασική κατηγορία που προσπαθούμε να πιέσουμε για φέτος. Είμαστε πολύ σίγουροι ότι μπορούμε να επιτύχουμε τον στόχο μας “, δήλωσε ο Peng.

 

 

Η αγορά ενδυμάτων της Ινδίας ανήλθε σε 157 εκατομμύρια δολάρια το 2017, σύμφωνα με την International Data Corporation. Άλλοι φορητοί πωλητές στη χώρα περιλαμβάνουν την Xiaomi TechnologyHuawei omi Technology,και Fitbit.

 

Μόλις ξεκινήσει η τοπική κατασκευή, ο Peng δήλωσε ότι η εταιρεία θα θεωρούσε την Ινδία ως κέντρο εξαγωγής για φορητά.

 

Η Lenovo πωλεί ήδη την HW02 μπάντα fitness και την κάρτα καρτών smartphone HX03W στην Ινδία μέσω των καταστημάτων λιανικής πώλησης και των πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου.

Facebook Comments