444407a1f5829159d5f5250681148c76_xl.jpg

Το reputation system που είναι σε εφαρμογή τώρα στο Xbox Live, όταν έγινε διαθέσιμο για πρώτη φορά θεωρήθηκε πρωτοποριακό με την έννοια του ότι θα άλλαζε τον τρόπο των online games. Γρήγορα όμως αποδείχθηκε ότι δεν ήταν σε θέση να ανταπεξέλθει και να διαχωρίσει ικανοποιητικά τους “καλούς” από τους “κακούς” παίκτες.

Τα δεδομένα όμως θα αλλάξουν με την κυκλοφορία του Xbox One, σύμφωνα με τον διαχειριστή προγράμματος του Xbox Live, Micheal Dunn. Διότι, όταν τεθεί σε εφαρμογή το νέο reputation system ¨"θα σας απαλάσσει από ανεπιθύμητους παίκτες" μια για πάντα, σύμφωνα με την Microsoft.

Πώς θα λειτουργεί
Γενικότερα η online κοινωνία αποτελείται από όλων των ειδών παίκτες. Από ντροπαλούς, ευγενικούς, επιθετικούς και φυσικά εκείνους που απλά σας σπάνε τα νεύρα. Αυτό που στην ουσία θα κάνει το σύστημα φήμης είναι να φιλτράρει εκείνους με τους οποίους δε θέλετε να συνεργαστείτε και να παίξετε, αλλά και να εμποδίσει τα παράνομα κολπάκια.

Διαβάστε επίσης:

Συγκεκριμένα, ο Michael Dunn δήλωσε ότι σύστημα βαθμολογίας των αντιπάλων ή και των συμπαικτών σας θα είναι πιο εύκολο και γρήγορα προσβάσιμο. Θα μπορείτε να κάνετε report πιο εύκολα από ποτέ. Επίσης, θα λαμβάνει υπόψη του κινήσεις, όπως το mute ή το block. Επιπλέον η φήμη που θα σας χαρακτηρίζει θα είναι χωρισμένη σε τρείς κατηγορίες, καθεμία από τις οποίες θα την διακρίνει ένα συγκεκριμένο χρώμα. Η χρησιμοποίηση διαφορετικού χρώματος θα συμβάλει στο να καταλαβαίνετε γρήγορα ένα παίκτη, απλά και μόνο κοιτώντας το profile ή το gamertag του.

Τα χρώματα που θα χρησιμοποιούνται είναι το πράσινο, το οποίο σημαίνει ότι κάποιος είναι καλός παίκτης, το κίτρινο που θα δηλώνει ότι ο χρήστης "χρειάζεται βελτίωση" στη συμπεριφορά του και τέλος το κόκκινο που θα δείχνει ότι θα πρέπει να αποφύγετε τον συγκεκριμένο παίκτη. Η φήμη θα σχηματίζεται σταδιακά και θα προκύπτει από το γενικότερο feedback που θα δέχεστε άμεσα, αλλά και έμμεσα από τους άλλους. Καθώς περισσότερα games θα γίνονται σταδιακά διαθέσιμα στο Xbox One, τόσες περισσότερες πληροφορίες θα λαμβάνονται και τόσο περισσότερο θα εξελίσσεται και θα βελτιώνεται το σύστημα.

Συνεχόμενη παρατήρηση και λήψη αποφάσεων
Το σύστημα θα βρίσκεται σε συνεχή λειτουργία και θα παίρνει τα κατάλληλα μέτρα αμέσως μετά την λήψη των δεδομένων. Περιθώρια για λάθη δεν υπάρχουν, καθώς το reputation system θα δουλεύει με έναν αλγόριθμο, ο οποίος θα μπορεί να διακρίνει και να ταξινομεί κατάλληλα τους παίκτες. Για παράδειγμα, κάποιος που βρίσκεται στην κίτρινη κατηγορία θα λαμβάνει ειδοποίηση να συμμορφωθεί πριν πέσει στην κόκκινη κατηγορία.

Το περιθώρια εκμετάλλευσης από άλλους παίκτες προκειμένου να υποβιβάσουν επίτηδες κάποιον άλλον δε θα είναι δυνατά. Με λίγα λόγια, τέρμα τα παράνομα κολπάκια. Διότι πρώτον, μερικές “κακές” αναφορές προς εσάς δε σημαίνουν αυτόματο υποβιβασμό. Δεύτερον, το σύστημα θα λαμβάνει υπόψη του τη φήμη εκείνου που έκανε report προς εσάς και εάν είχε βρεθεί μαζί σας σε κάποιο game μέσα στο χρονικό διάστημα που έγινε η καταγγελία. Στην περίπτωση που έχετε παίξει μαζί του, τότε θα δοθεί μεγαλύτερη βάση στην καταγγελία. Τέλος, ο Michael Dunn δήλωσε ότι στο άμεσο μέλλον η Microsoft θα προσθέσει μεγαλύτερες ποινές για εκείνους που δε συμμορφώνονται. Ελπίζει δηλαδή να ετοιμάσει μέχρι την κυκλοφορία του Xbox One το γνωστό σε όλους…banhammer.

Πηγή: www.gameworld.gr

 

 

Facebook Comments