873aac3903fdcda429cb48e45b8ec7a7_xl.jpg

Παρότι πολλοί μπορούν να διαφωνήσουν, ο κύριος λόγος που ένα παιχνίδι κρίνεται επιτυχημένο είναι ο αριθμός των πωλήσεών του. Στην περίπτωση του Tomb Raider (reboot), η Square Enix ανακοινώνει ένα χρόνο μετά ότι τόσο η περυσινή κυκλοφορία για PC, PS3 και Xbox 360, όσο και αυτή του φετινού Ιανουαρίου για PS4 και Xbox One, θα συγκεντρώσουν την ερχόμενη εβδομάδα πάνω από 6 εκατομμύρια αντίτυπα, τα περισσότερα εξ αυτών σε PlayStation 3 και Xbox 360.

Τα μεγαλύτερα σε πωλήσεις games της σειράς είναι κατά σειρά τα Tomb Raider 2 (1997, 7.5 εκατομμύρια πωλήσεις), Tomb Raider (1996, 5.7 εκατομμύρια) και Tomb Raider 3 (1997, 4.2 εκατομμύρια). Η Square Enix φαίνεται ότι θα "πιάσει" το Tomb Raider στη δεύτερη θέση. Όλα αυτά ενώ οι ιάπωνες δεν είχαν μείνει ικανοποιημένοι τον περυσινό Μάρτιο με τα 3.5 εκατομμύρια αντίτυπα που πωλήθηκαν τις πρώτες τρεις εβδομάδες.

Διαβάστε επίσης:

To Bing – Bang μέσα από ένα εξαιρετικό animation video! (Vid)

Ο Action προσανατολισμός της σειράς έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα κι αυτό αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι οι gamers διψούν περισσότερο για δράση παρά για αναζητήσεις εν μέσω Adventure στοιχείων στο gameplay. Βάση των αριθμών λοιπόν, η πολιτική της Square Enix την δικαίωσε.

Πηγή:www.gameworld.gr

Oι 25 περιβόητοι hackers όλων των εποχών! (Video)

 

Top10: Τα πιο απίστευτα πράγματα που συμβαίνουν κάθε δευτερόλεπτό! (Video)

Facebook Comments