2e8d61bbc14d3047bfbc81233723a74e_xl.jpg

Σε μία πρόσφατη συνεδρίαση της EA DICE, ο Jesse Schell, διευθύνων σύμβουλος της Puzzle Clubhouse και αναλυτής της βιομηχανίας, δήλωσε προς έκπληξη όλων ότι τα games για τα οποία δεν κυκλοφορούν demos ή ακόμα και τρέιλερ πραγματοποιούν μεγαλύτερες πωλήσεις!

Αναλυτικά ο μέσος όρος πωλήσεων ενός παιχνιδιού έχει ως εξής:
– Χωρίς demo ή τρέιλερ: 100.000 αντίτυπα
– Με demo: 200.000 αντίτυπα
– Με demo και τρέιλερ: 250.000 αντίτυπα
– Μόνο με τρέιλερ: 500.000 αντίτυπα

"Ξοδεύουμε τόσα χρήματα για να φτιάξουμε demo και μας φέρνει μισές πωλήσεις. Αντίθετα ο κόσμος βλέπει ένα τρέιλερ και λέει ότι το παιχνίδι είναι καλό και θα πρέπει να το δοκιμάσει" εξηγεί ο Schell. Η αντίδραση των περισσότερων gamers σύμφωνα με τον ομιλητή, ήταν στις περισσότερες περιπτώσεις κάτι του στυλ: "Οκ, έπαιξα το demo άρα δοκίμασα το παιχνίδι. Αυτό ήταν". Όμως χωρίς demo ο gamer αναγκάζεται να το αγοράσει αν θέλει να το δοκιμάσει.

Υπάρχουν πολλές εταιρείες που έχουν στην πολιτική τους την μη έκδοση demo. Μία εξ αυτών είναι και η Rockstar. Σκεφτείτε άραγε πόσα αντίτυπα δεν θα είχε πουλήσει αν είχε κυκλοφορήσει demo του Grand Theft Auto IV και μία μερίδα οπαδών της σειράς έβλεπε τα στοιχεία του gameplay που έλειπαν σε σχέση με το Grand Theft Auto: San Andreas. Απ' την άλλη, υπάρχει και η πολιτική της Blizzard που με τις beta εκδόσεις σας δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσετε τα games της και (στις περισσότερες περιπτώσεις) να τα αγοράζετε. Η παύση των demos θα μας γυρνούσε…πολλές δεκαετίες πίσω και θα ήταν ίσως μια αιτία για γκρίνια από τους gamers που θα γλίτωναν χρήματα σε περίπτωση που κάποια game demos δεν θα τους ικανοποιούσαν.

Αλήθεια, εσείς έχει τύχει να απομακρυνθείτε απ' την αγορά ενός παιχνιδιού που περιμένατε καιρό μόνο από ένα demo;

Πηγή: http://www.gameworld.gr/

 

Facebook Comments