league_of_legends.jpg

Δείτε αναλυτικά όλες τις νέες αλλαγές στο περιβάλλον του LoL.

Όσοι έχετε παίξει το League of Legends και θεωρείτε ότι το περιβάλλον του χρειαζόταν update τότε αξίζει να διαβάσετε την παρούσα είδηση.

Στο τελευταίο μεγάλο patch update της, η Riot Games πραγματοποίησε ορισμένες αλλαγές στο user interface και συγκεκριμένα στους τομείς του HUD (heads-up display) και του in-game shop. Με τον όρο "HUD" εννοούμε το περιβάλλον χρήστη, δηλαδή τα μενού γύρω από την οθόνη όπου υπάρχουν μονίμως ορατές οι βασικές πληροφορίες ενώ παίζετε. Όσο για το in-game shop, αναφερόμαστε στο μενού του shop, όπου αγοράζετε αντικείμενα ενώ παίζετε. Οι αλλαγές αυτές έχουν γίνει δεκτές με μεγάλο ενθουσιασμό, τόσο από τους παίκτες του League of Legends, όσο και από την συντακτική ομάδα του GameWorld. Ιδιαίτερα στον τομέα του shop, σας βοηθούν να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσα από μία μόλις σελίδα, κάτι που μέχρι πρότινος ήταν αδύνατο, καθώς θα έπρεπε να μετακινηθείτε μπρος-πίσω στις ανάλογες κατηγορίες, κάτι που αποτελούσε πονοκέφαλο αν θέλατε να αγοράσετε πολλά αντικείμενα. Δείτε αναλυτικά ότι νέο προστέθηκε.

Item Shop
– Το shop έχει αναβαθμισμένη εμφάνιση στο layout του και στη δομή των παραθύρων. Για να γίνουμε κατανοητοί, θα μπορούσαμε να πούμε πιο "λαϊκά" ότι το παλιό περιβάλλον του θύμιζε…"Windows 3.1" και το καινούργιο "Windows XP".
– Υπάρχει διαχωρισμός του shop σε "Recommended items" (προτεινόμενα αντικείμενα) και "All items" (όλα τα αντικείμενα). Στο Recommended items θα βρείτε αντικείμενα που προτείνονται ειδικά για τον Champion σας. Στο All items εμφανίζονται όλα τα αντικείμενα σε μόλις μία σελίδα. Στην αριστερή στήλη αυτής της σελίδας υπάρχουν οι ανάλογες κατηγορίες (όπως Defense, Attack, Magic), καθώς και οι υποκατηγορίες τους, που αφορούν τον εκάστοτε champion σας. Κάνοντας κλικ σε μια υποκατηγορία θα σας εμφανιστούν τα αντικείμενά της στη μεσαία στήλη. Η δεξιά στήλη εμφανίζει την επιβεβαίωση αγοράς, καθώς και πληροφορίες για το αντικείμενο που θέλετε να αποκτήσετε.
– Με την προσθήκη της αναζήτησης στο shop, μπορείτε να πληκτρολογήσετε το επιθυμητό αντικείμενο, εφόσον το γνωρίζετε ήδη, ώστε να το αποκτήσετε γρήγορα. Η αναζήτηση θα καταλάβει ακόμα και συντομογραφίες, όπως "BT" για το Bloodthirster ή "triforce" για το Trinity Force. Με αυτό τον τρόπο γλιτώνετε από πολύτιμο χρόνο.
– Η προκαθορισμένη επιλογή για να δείτε τα αντικείμενα είναι σε κάθετη στήλη, με την περιγραφή τους να βρίσκεται στα δεξιά. Έναλλακτικά, μπορείτε να τα δείτε και σε γραμμές των τριών κελιών, με τα δύο επιπλέον κελιά να καταλαμβάνουν τον χώρο της περιγραφής, ευτυχώς όχι της τιμής. Οι έμπειροι παίκτες θα προτιμήσετε λογικά τη δεύτερη μέθοδο.

 

 

Περιβάλλον χρήστη
Με το νέο μεγάλο patch της Riot, το HUD είναι αισθητικά πιο όμορφο. Τόσο στο shop, όσο γενικά σε όλα τα παράθυρα που ανοίγετε, υπάρχει η αίσθηση του ανάγλυφου και όχι των "μουντών" χρωμάτων που γνωρίζατε έως τώρα. Στο κάτω μέρος των skills εμφανίζονται κυψέλες, οι οποίες δηλώνουν το level του skill σας και γεμίζουν κατά μία κυψέλη αν κάνετε level up το συγκεκριμένο skill. Μία ακόμη αλλαγή, είναι ότι στο inventory σας κάτω αριστερά, εμφανίζονται οι αριθμοί των πλήκτρων σε κάθε κουτάκι ώστε αν έχετε για παράδειγμα potions να ξέρετε ποιο αντικείμενο αντιστοιχεί σε ποιο πλήκτρο. Αλλαγές συναντούμε ακόμα και στην εμφάνιση των στατιστικών πάνω δεξιά.

Συμπεράσματα
Με βάση την θεωρία "Ο ανταγωνισμός σε κάνει καλύτερο" η Riot Games είναι προφανές ότι έδειξε σημάδια…ανησυχίας με την έλευση του DotA 2, στο οποίο η Valve έχει κάνει εξαιρετική δουλειά μέχρι στιγμής, ειδικά στον τομέα των γραφικών και του user interface. Μπορεί οι παραπάνω αλλαγές να φαντάζουν μικρές στα μάτια των έμπειρων παικτών, όμως είναι πρακτικά πολύ χρήσιμες. Οι νέοι παίκτες θα εξοικειωθούν πολύ πιο γρήγορα με το περιβάλλον, ενώ το in-game shop θα σας βοηθήσει να κάνετε τις αγορές σας μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, κάτι που είναι must, τόσο για τους veterans, όσο και για τα…"feedέρια" που ξεκίνησαν πρόσφατα την καριέρα τους.

Πηγή: http://www.gameworld.gr/

 

Διαβάστε περισσότερα

Grand Theft Autο Rise!(video)

 

Facebook Comments